Ga door naar inhoud

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de antwoorden op vragen die wij regelmatig ontvangen. Staat uw vraag en antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Kan ik anoniem een bestelling plaatsen?

Het is niet mogelijk om anoniem te blijven als u een bestelling wilt plaatsen. Het bezorgadres hoeft niet hetzelfde te zijn als het factuuradres. Op deze manier kunt u iemand anders verrassen. U kunt daarbij ook nog een berichtje meesturen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren, mits deze nog niet door ons in behandeling is genomen.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Zolang uw bestelling nog niet door onze jongeren in behandeling is genomen, is het mogelijk om uw bestelling aan te passen. Neem hiervoor contact met ons op via 013-5421618 of via webwinkel@prinsheerlijk.nl. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Kan ik een bestelling retour sturen?

Het retourneren van bestelde artikelen is niet mogelijk.
 

Bezorging

Hoe wordt een bestelling bezorgd?

Vanuit ons eigen magazijn wordt uw bestelling door onze jongeren verpakt en klaargemaakt voor distributie. De distributie wordt verzorgd door TDV Fietskoeriers. Zij bezorgen uw bestelling op het aangegeven adres.

Wat zijn de bezorgkosten?

De kosten voor het bezorgen van een bestelling, per bezorgadres, binnen Nederland bedragen €6,50 (inclusief BTW, tot 10 kg). Voor de bezorging in België geldt het afwijkende tarief van €11,00 (inclusief BTW, tot 10 kg).

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

Wij streven er naar om uw bestelling te bezorgen binnen 2 tot 4 werkdagen.

In welke landen bezorgen jullie?

Naast Nederland is het mogelijk om uw bestelling in België te laten bezorgen.

Kan ik het bezorgadres nog aanpassen?

Zolang uw bestelling nog niet door onze jongeren is verzonden, is het mogelijk om het bezorgadres aan te passen. Neem hiervoor contact met ons op via 013-5421618 of via webwinkel@prinsheerlijk.nl. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Wat doen jullie als de ontvanger niet thuis is?

Wanneer de ontvanger van uw bestelling niet aanwezig is, zijn er een aantal scenario's mogelijk. Indien het afleveradres een bedrijf betreft, en ook geopend is, zal de bezorger het pakket bij een collega of bijvoorbeeld bij de receptie afleveren. Bij bezorging op een woonadres zal de pakketbezorger proberen om de bestelling bij één van de naastgelegen buren af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk blijkt, zal de bezorger uw bestelling op het eerstvolgende bezorgmoment nogmaals aanbieden.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Het is zeker mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen. Dit kunt u aangeven bij uw bestelling.
Onze ophaallocaties zijn: 
- Prins Heerlijk eten & drinken, Nieuwlandstraat 16, 5038 SN Tilburg.
- Lunchroom de Uitdaging, Dorpstraat 40, 4851 CM Ulvenhout.
U krijgt ten alle tijden eerst een email wanneer de bestelling klaar staat om op afgehaald te worden. Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via 013-5421618 of via webwinkel@prinsheerlijk.nl.

Hoe weet ik of mijn bestelling is afgeleverd?

Nadat uw bestelling door onze transporteur TDV Fietskoeriers, is ontvangen in het sorteercentrum zult u per email de track & trace gegevens ontvangen. Met deze gegevens kunt u op de website van TDV de actuele status van uw zending bekijken. Zodra het pakket is afgeleverd, zult u dit ook terugzien in het statusscherm.
Heeft u gekozen voor de optie afhalen? Dan krijgt u een email wanneer uw bestelling klaar staat op de door u aangegeven locatie. 

Maatwerk

Voor grotere bestellingen is het mogelijk om een offerte aan te vragen. Dit is vooral erg interessant wanneer u de intentie heeft om een groter aantal pakketten te bestellen. In de aanvraag kunt u tevens speciale wensen vermelden met betrekking tot het product, de verpakking, het versturen, etc. Ieder verzoek nemen wij met veel enthousiasme in behandeling!

Kan ik een adresbestand aanleveren?

Voor de verzending naar een groot aantal adressen werken wij met een aangeleverd adressenbestand. Via deze link kan dit template bestand worden gedownload. In dit bestand dienen de adresgegevens ingevoerd te worden volgens de aangegeven kolommen. U vindt deze link in de webwinkel onder het kopje Tour De Ville.
Template download.

Wat gebeurt er met het adresbestand na levering van de producten?

Het adressenbestand zal nadat alle bestellingen zijn geleverd, worden vernietigd.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 013-5421618 of mail ons webwinkel@prinsheerlijk.nl.