Ga door naar inhoud

Bezorging en retourneren

De meeste zendingen van Prins Heerlijk worden afgeleverd door de pakketbezorgers van Tour de Ville Fietskoeriers. Maandag tot en met zaterdag worden alle pakketten opgehaald bij ons magazijn en direct naar het sorteercentrum vervoerd. Vanaf dit moment start de zorgvuldige levering van uw bestelling!
Wanneer u kiest voor de optie locale bezorging zullen wij altijd van te voren contact met u opnemen over de bezorg datum en tijd. Wij bieden locale bezorging aan in een straal van 15 km rondom Nieuwlandstraat 16 Tilburg. 

Bezorgkosten

De kosten voor het bezorgen van een bestelling binnen Nederland bedragen €6,50. Dit tarief geldt voor een pakket tot 10 kg. Indien er meerdere bezorgadressen worden opgegeven dan worden er per adres bezorgkosten in rekening gebracht.
Bezorgkosten voor locale bezorging bedragen €6,50. Bij een besteding vanaf €25 bezorgen wij de bestelling gratis. 

Bezorgen in het buitenland

Voor het bezorgen in het buitenland geldt dat wij alleen pakketten naar België versturen. Het bijbehorende tarief (per bezorgadres) bedraagt €11,00. Bij het invoeren van het bezorgadres kan de keuze voor het bezorgland worden gemaakt.
Wanneer wordt mijn bestelling in België bezorgd?
Voor het bezorgen in België gelden afwijkende levertijden. België - 2-3 werkdagen.

Track & Trace

Nadat uw bestelling is aangekomen in het sorteercentrum van TDV fietskoeriers zal deze eerst worden gescand. Vanaf dit moment kunt u de zending ook traceren. Hiervoor ontvangt u van ons een aparte email met daarin de link naar de track & trace pagina van TDV fietskoeriers.

Is de ontvanger niet aanwezig?

Indien de ontvanger van uw bestelling niet aanwezig is zijn er een aantal scenario's mogelijk. Indien het afleveradres een bedrijf betreft zal de bezorger het pakket bij een collega of bijvoorbeeld de receptie afleveren. Bij bezorging op een woonadres zal de bezorger proberen om het pakket bij één van de naastgelegen buren af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk blijkt zal de bezorger het pakket bij het eerstvolgende bezorgmoment nogmaals aanbieden.

Pakket niet bezorgd?

Wanneer de bezorger u niet thuis aantreft zal de bezorger het pakket aanbieden bij een van uw buren. Wanneer dat ook niet mogelijk is zal de bezorger het pakket op een ander moment nogmaals aanbieden. Wanneer er bij de tweede aanbieding ook niemand is, zal het pakket worden afgeleverd op een ophaalpunt, of worden teruggestuurd naar de verkoper (Prins Heerlijk). In dat geval kunt u contact opnemen met 013-5421618 of via webwinkel@prinsheerlijk.nl

Je bestelling retourneren

Het is niet mogelijk om producten te retourneren.

Breuk?

Wanneer uw artikel(en) tijdens het vervoer breuk hebben opgelopen kunt u contact opnemen met webwinkel@prinsheerlijk.nl of via 013-5421618. Samen kijken we met u naar een gepaste oplossing.