Ga door naar inhoud

Betalingsbeleid

Een bestelling wijzigen of annuleren

Wilt u na het afronden van uw bestelling nog iets wijzigen of de bestelling compleet annuleren? Geen probleem! Zolang uw order nog niet in behandeling is genomen kunt u hiervoor contact met ons opnemen via webwinkel@prinsheerlijk.nl of bel maandag tot en met vrijdag tussen 09:00u en 17:00u naar 013-5421618.

Betalen

Er zijn verschillende manieren om uw bestelling bij ons te betalen.

iDEAL

Met iDEAL betaalt u via het internetbankieren van uw eigen bank. Bent u klant bij ABN Amro, ASN Bank, Bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Moneyou, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Triodos of Van Lanschot? Dan kunt u via iDEAL betalen.

Factuur

Bestelt u namens een bedrijf? Dan is het ook mogelijk om uw bestelling achteraf middels een toegestuurde factuur te betalen. De factuur wordt per email toegestuurd na het plaatsen van de bestelling. Het betaaltermijn bedraagt 14 dagen.

Breuk?

Heeft het door u gekochte artikel tijdens transport een breuk opgelopen, neem dan contact met ons op via 013-5421618 of via webwinkel@prinsheerlijk.nl. Wij lossen dit op gepaste wijze met u op.

Klacht?

Neem contact met ons op via 013-5421618 of webwinkel@prinsheerlijk.nl. Samen met u zullen we er alles aan doen om dit op gepaste wijze op te lossen.

Retourneren

Omdat onze producten een houdbaarheidsdatum hebben, is het retourneren van producten niet mogelijk.